Akumulator MOLL AGM dedykowany jest do silników z funkcją Start – Stop oraz pojazdów z wysokim i długotrwałym zapotrzebowaniem na energię. W technologii AGM elektrolit zaabsorbowany jest w separatorze wykonanym z maty szklanej. Poprzez taki rodzaj wypełnienia przestrzeni międzyelektrodowej zlikwidowano możliwość wycieku elektrolitu z uszkodzonego mechanicznie akumulatora oraz polepszono moc maksymalną akumulatora ze względu na niską rezystancję wewnętrzną tego typu konstrukcji. Ten zamknięty system z opatentowanym rozwiązaniem połączeń miedzygrodziowych gwarantuje wyższy reżim pracy cyklicznej i jest całkowicie bezobsługowy.
MOLL zwycięzca testu ADAC Euro Test 2002.Test ADAC ponownie potwierdza najwyższą jakość akumulatorów MOLL. Przetestowano 12 akumulatorów różnych producentów. Piątka uzyskała wynik 'dobry', cztery - 'zadowalający', jeden - 'słaby' Najwyższe noty 'bardzo dobry' zostały przyznane dwóm akumulatorom - Hoppecke oraz MOLL M3 plus. Po raz czwarty z rzędu MOLL otrzymał nagrodę"Najlepszy Dostawca" od firmy Porshe. Nagroda została przyznana dla dostawcy bezawaryjnych wyrobów oraz profesjonalny serwis. Przyznawanie nagród miało miejsce na ósmym spotkaniu dostawców Porshe w Ludwigsburgu.
Akumulatory Moll AGM:
- Akumulator zamknięty, bez nakrętek/zaworów
- Wysoki reżim pracy cyklicznej
- Wysoki zimny prąd rozruchu
- Olbrzymia wydajność
- Wyjątkowa niezawodność
- Całkowita bezobsługowość
- Wstrząsoodporny
- Brak ryzyka wycieku kwasu
- Ergonomiczna konstrukcja i poręczne uchwyty
- Wysoka wytrzymałość i wydłużona żywotność
- Dla systemów z wysokim zapotrzebowaniem na energię
- Szczególnie przydatny w zamkniętych przestrzeniach
- Dedykowany do funkcji Start Stop ze wszystkimi korzyściami: redukcja paliw napędowych oraz emisji CO2