• +48 519 010 830
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 8.00-17.00 Sob.10-14

Przegląd artykułów

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Super bezpieczne inteligentne ładowarki do akumulatorów przeznaczone do pełnego ładowania oraz podtrzymywania akumulatorów w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach, łodziach oraz innych pojazdach. Za pomocą ładowarek NoCo Genius naładujemy każdego rodzaju akumulator kwasowo-ołowiowy (obsługowy i bezobsługowy, AGM, Gel, CA, EFB) oraz litowy. Poszczególne modele przeznaczone są do ładowania akumulatorów o napięciu znamionowym 6,12,16 i 24V oraz 12 i 16V dla akumulatorów litowych. Możemy skorzystać z funkcji regeneracji zasiarczonego akumulatora lub funkcji rozruchu silnika przy rozładowanym akumulatorze (dostępne w wybranych modelach).


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jest to najlepszy w Europie model ładowarki do akumulatorów, trzykrotny laureat nagrody "Best in Test", używany przez najważniejsze firmy motoryzacyjne, jako podstawowy model ładowarki stosowanej w ich pojazdach. Ładowarki CTEK są zalecane do wszystkich rodzajów akumulatorów kwasowo-ołowiowych, w tym elektrolitowych, bezobsługowych, żelowych, wapniowo-wapniowych oraz AGM.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Super bezpieczne inteligentne ładowarki do akumulatorów przeznaczone do pełnego ładowania oraz podtrzymywania akumulatorów w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach, łodziach oraz innych pojazdach. Za pomocą ładowarek NoCo Genius naładujemy każdego rodzaju akumulator kwasowo-ołowiowy (obsługowy i bezobsługowy, AGM, Gel, CA, EFB) oraz litowy. Poszczególne modele przeznaczone są do ładowania akumulatorów o napięciu znamionowym 6,12,16 i 24V oraz 12 i 16V dla akumulatorów litowych. Możemy skorzystać z funkcji regeneracji zasiarczonego akumulatora lub funkcji rozruchu silnika przy rozładowanym akumulatorze (dostępne w wybranych modelach).


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Od roku 2012 emisja CO2 w nowo rejestrowanych samochodach osobowych nie może przekroczyć 130 g CO2/km jako wartość średnia dla producenta samochodu. W ciągu najbliższych lat, limit ten będzie obniżał się obejmując coraz większa część nowych samochodów danego producenta. Oznacza to, że samochody będą musiały być coraz bardziej ekonomiczne. Oprócz redukcji pojemności, zmniejszenia liczby cylindrów i zoptymalizowana technologii silnika coraz częściej stosowany będzie system Start/Stop.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulatory Optima w Krakowie -  mają ciaśniej ułożone płytki, co zmniejsza opór wewnętrzny. A mniejszy opór wewnętrzny to więcej mocy, zmieszczonej na mniejszej powierzchni. Dodatkowo, wszystkie spiralne płytki są unieruchomione, co oznacza, że akumulator jest bardziej odporny na wibracje. Czyni go to idealnym do zastosowań w warunkach intensywnego ruchu. Poza tym zmniejszone wibracje minimalizują utratę aktywnej powłoki płytek, a w rezultacie oznaczają mniejsze straty energii i dłuższy okres żywotności akumulatora. I w końcu, niektóre stopy i dodatki stosowane w akumulatorach są bardziej podatne na przemieszczanie się elektronów, co skutkuje spadkiem wydajności i szybszym rozładowywaniem się akumulatora.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wraz z rosnącą liczbą elementów pojazdu poprawiających komfort i bezpieczeństwo użytkowników, zwiększa się zapotrzebowanie na energię elektryczną. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu na energię jest ponad trzykrotnie większe niż w samochodach z przed kilkunastu lat.