• +48 519 010 830
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 9.00-17.00 Sob.10-14

Przegląd artykułów

Przy zakupie auta z drugiej ręki
Przy zakupie auta z drugiej ręki

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Nie każdego stać na zakup samochodu prosto z salonu i dotyczy to szczególnie drogich uznanych marek. Aby zostać właścicielem upragnionego modelu, często więc decydujemy się na kupno auta używanego, a wówczas możemy być narażeni na kontakt z oszustami. Ludźmi, którzy często zawodowo zajmują się sprowadzaniem mocno przechodzonych aut z zagranicy i którzy ze zrozumiałych względów zrobią wszystko, by wcisnąć klientowi nawet najgorszy złom. Byle tylko zarobić i przy tym jak najniższym kosztem. Jak nie dać się oszukać?


Ładowarka CTEK Lithium XS | Kraków
Ładowarka CTEK Lithium XS | Kraków

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Model Litium XS należy do serii niezawodnych i bardzo skutecznych, zaawansowanych technologicznie ładowarek marki CTEK. Sterowana mikroprocesorowo, inteligentna ładowarka Lithium XS służy do ładowania akumulatorów litowo-żelazowo-fosforanowych (LiFePO4) napięciem 13,8 / 14,4 V, czyli jest dedykowana do baterii 12 V. Zadaje maksymalny prąd ładowania 5 A i jest w stanie naładować akumulator o pojemności od 5 do 60 Ah oraz podtrzymać baterię do 120 Ah. Kosiarki, motocykle, samochody osobowe czy łodzie – we wszystkich tych urządzeniach zastosowanie znajdzie ładowarka CTEK Lithium XS.Ładowanie może odbywać się bez odłączania akumulatora od pojazdu.


Ładowarka MXS 5.0 Test & Charge | Kraków
Ładowarka MXS 5.0 Test & Charge | Kraków

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Mikroprocesorowaładowarka MXS 5.0 Test & Charge Kraków to produkt wytworzony dzięki zastosowaniu najwyższej technologii. Poza funkcjami ładowania akumulatorów, łączy w sobie cechy testera do akumulatora i alternatora. Jest w stanie w zaawansowany sposób testować i ładować akumulator.


Czy warto używać klimatyzację zimą w aucie?
Czy warto używać klimatyzację zimą w aucie?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Klimatyzacja znana jest wszystkim, jako doskonały sposób na ochłodzenie powietrza w upalne dni. Mechanicy jednak zalecają używanie jej także jesienią oraz zimą. Zobacz, dlaczego warto włączać system chłodzący, nawet gdy temperatury nie są wysokie. 


Ładowarka CTEK Polar | Kraków
Ładowarka CTEK Polar | Kraków

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ładowarka MXS 5.0 Polar Kraków to doskonałe urządzenie do używania nawet podczas najsroższej zimy. Zaprojektowana w szczególny sposób i wyposażona w specjalne kable umożliwiające ładowanie przy temperaturze nawet -30°C, dzięki funkcji „Snowflake”. Bez problemu utrzymuje zadane parametry przy siarczystych mrozach, jak i w zwykłych temperaturach. Sterowana mikroprocesorem ładowarka CTEK MXS 5.0 Polar jest zdolna ładować akumulatory kwasowo-ołowiowe do skuterów, motocykli, samochodów osobowych, kamperów, pojazdów rolniczych czy łodzi.


Korytarz życia - jak utworzyć?
Korytarz życia - jak utworzyć?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Karetka, która jedzie na sygnale z narządami do przeszczepu drogą szybkiego ruchu bardzo często jest przez innych spowalniania. Jak może dochodzić do takich sytuacji? Chodzi głównie o to, że nie każdy kierowca ma pojęcie w temacie korytarz życia jak utworzyć? W takiej sytuacji kierowcy z małą wiedzą wcale nie zjeżdżają na lewy pas i nie ustępują uprzywilejowanemu pojazdowy pierwszeństwa. Zdaniem większości dyspozytorów, sytuacje takie mają miejsce naprawdę bardzo często. Ratownicy nie są już wcale zaskoczeni. Spotykają się z podobnymi sytuacjami w zasadzie na każdym kroku. Niestety ludzie bardzo często nie ustępują pierwszeństwa uprzywilejowanemu pojazdowi. Co ciekawe niektórzy z premedytacją pozostają na lewym pasie i wcale nie przejmują się zaistniałą sytuacją. Szczególnie mamy tę pewność gdy jest odpowiednie miejsce, aby ustąpić przejazd karetce.